Bitcoins

Reglas del Foro
Por favor procura que tus comentarios estén relacionados con la entrada y no pongas enlaces no relevantes. Intenta también respetar a los demás, los comentarios promocionales, ofensivos o ilegales serán editados y borrados. La información o los datos presentes en la web se suministran únicamente a título informativo. Por tanto, corresponde a cada usuario verificar esta información antes de tomar ninguna decisión basada en ella. El usuario es el único responsable del uso que haga de los datos y la información provenientes de la web.
Dalamar
Site Admin

Re: Bitcoins

Mensajepor Dalamar » 29 Jun 2017 21:21

Investment legend Michael Novogratz, the $3.2 bln investor and former manager of the multi-billion dollar investment firm Fortress, recently stated that the cryptocurrency market will be worth $5 trillion by 2022.

Celebrity Investor Mark Cuban is About to Participate in His First ICO

Celebrity investor Mark Cuban has revealed he intends to purchase tokens as part of an ICO launched by one of his portfolio startups, Unikrn.
balls, bounce

Pantera Capital to Raise $100 Million in Investment for ICO Hedge Fund

A new hedge fund backed by Pantera Capital has raised $100m to invest in the open-source digital token space.
¿Te ha gustado este hilo? Compartelo en las redes sociales para que se sume mas gente a la conversacion!

Dalamar
Site Admin

Mensajepor Dalamar » 02 Jul 2017 13:17

No paro de escuchar a gente de mi trabajo que esta especulando con ethereum o bitcoin (y perdiendo), me viene a preguntar gente sobre el tema que acaba de escuchar sobre ello por primera vez.

Esto es identico a lo que ha ocurrido en otras burbujas, oro incluido, los cortos ahora mismo los veo como una gran apuesta, estoy bastante convencido de que todavia queda mucho recorrido a la baja.

Ya he minado mas de un 10% de un ethereum, pero me temo que para cuando llegue a completarlo no valga ni 100 usd.
Adjuntos
BubbleEthereum.png
Ethereum2.JPG
Ethereum1.JPG
¿Te ha gustado este hilo? Compartelo en las redes sociales para que se sume mas gente a la conversacion!

Dalamar
Site Admin

Mensajepor Dalamar » 03 Jul 2017 05:42

Como crear tu propia cryptomoneda:

https://themerkle.com/altcoins-dying-make-one-hour/
Adjuntos
ethereum-infographic.jpg

Dalamar
Site Admin

Mensajepor Dalamar » 04 Jul 2017 18:19

Goldman Sachs’ Sheba Jafari expects Bitcoin price to enter the $4,000 region soon.
Adjuntos
Goldman.png

girado007
Especulador Listillo

Mensajepor girado007 » 05 Jul 2017 11:43

Goldman Sachs...

Cohen: Crisis? What Crisis? Face it, almost everybody on Wall Street missed the financial crisis. But you would be hard-pressed to find a major analyst at a major Wall Street shop caught more unaware than Abby Joseph Cohen, the Goldman Sachs chief strategist who still had her rally cap on well into 2008 as the market imploded. Cohen set an uberbullish 1,675 price target for the S&P 500 for that fateful year, not foreseeing that the world was crumbling before her eyes. The stock market index would close at 903.25, a 37 percent drop and 46 percent below Cohen's target. That same year, Goldman replaced Cohen with David Kostin and moved her over to a position as "senior investment strategist." Yet on Wall Street there's always room for a second act: Cohen maintains a prominent role at Goldman and even was selected to go first at a recent high-profile question-and-answer session with Federal Reserve Chair Janet Yellen.

Andan vendiendo y necesitan dar estos mensajes. Luego se les da un puesto cómodo por los servicios kamikazes prestados y todos contentos.

Dalamar
Site Admin

Mensajepor Dalamar » 05 Jul 2017 16:00

Parece que el tio es bueno en el politiqueo que es lo que importa en la gran empresa, acertar es bueno, pero chupar es mejor...

Dalamar
Site Admin

Mensajepor Dalamar » 08 Jul 2017 19:30

Aqui ven las cruptocurrencies como substituto del oro... Si compran los bancos centrales si que se podrian disparar.

Bitcoin is up a whopping 172% percent this year, closing at $2,607.02 per coin on Thursday. Ethereum has skyrocketed 3,200% over the same period, sitting at $266.01.

One main factor driving demand for cryptocurrencies is the reduction in supply that's been seen in recent months, according to Lee. He notes that the rate of bitcoin units added has been more than halved over the past year, to 4.4% from 9.3%. With mining slowing down, bitcoin won't reach its theoretical maximum number of units until 2045 or later.

Meanwhile, Lee finds that gold production has risen "sharply" since 2009, and now sits at 3,100 metric tons, the highest on record.

"Cryptocurrencies are cannibalizing demand for gold," he wrote in a client note on Friday. "Bitcoin is arguably becoming a scarcer store of value. Investors need to identify strategies to leverage this potential rise in cryptocurrencies."

So with all of that considered, how high can bitcoin go?

Fundstrat's base case calls for the cryptocurrency to expand eight-fold to roughly $20,000 per unit by 2022. But in the most bullish scenario, bitcoin could reach as high as $55,000 over the same period.

"Our model shows gold’s value being relatively static against a rise in bitcoin," Lee says.

One potential wild card that may speed up investor allocation into cryptocurrencies could be buying by central banks. Bitcoin currently has an aggregate value of $42 billion right now, and if that climbs above $500 billion, it's a very real possibility, according to Lee.

girado007
Especulador Listillo

Mensajepor girado007 » 09 Jul 2017 20:03

Que razon tendria un banco central para comprar Bitcoins?

Yo solo he leido que el banco central de Vietnam estudiaba "usar" bitcoin(no decia comprar). El resto de bancos(pequenios) han dicho que planteaban crear su propia crypto(tampoco decian para que). Y los grandes siempre han dicho que las crypto ni tocarlas.

Suena a conspiranoia: https://www.reddit.com/r/Bitcoin/comments/6drrc7/dear_bitcoin_warriors_the_central_banks_are/

Dalamar
Site Admin

Mensajepor Dalamar » 10 Jul 2017 05:19

El IMF ha recomendado diversificar en cryptomonedas, eso sería billones y billones de demanda, perome lo lógico es que creen las suyas propias, ese es el verdadero negocio.

Yo no creo que las cryptomonedas substituyan al oro, pero ya veremos...

El uso de blockchain es otra historia diferente, eso si es utils por motivos muy distintos.

Dalamar
Site Admin

Mensajepor Dalamar » 11 Jul 2017 05:47

Ethereum ya pierde los 200 un 50% desde maximos, a 100 no se si llegará, pero yo creo que caida todavía le queda.

Seguirá bitcoin el mismo camino, yo creo que si a no ser que haya algun desencadenante importante, como que la acepte algun otro pais, bancos compren etc...

Volver a “Divisas/Forex”

Ingresar